donderdag, september 04, 2008

De eerste drie dagen....

De eerste drie dagen zitten erop. Maandag is alles volgens schema verlopen, ik begon om half 9 aan mijn eerste werkdag bij de Universiteitsbiblitoheek Nijmegen terwijl Ad en de kinderen in een bestelbus met de hoogst noodzakelijke benodigheden richting ons nieuwe huis in Nijmegen reden. Om half 11 kregen we daarvan de sleutel. Toen ik aan het einde van de middag thuiskwam was alles uitgepakt en de bus in Arnhem ingeleverd.
De eerste drie dagen bestonden vooral uit het voeren van gesprekken en het werkend krijgen van mijn mail. Ik heb nu ook een officiele RU-medewerkers pas en kom daarmee in aanmerking voor het goedkopere tarief in de kantine, helaas heb ik tot nu toe weinig tijd gehad om daar naar toe te gaan.
De selexys kadokaart die ik bij mijn afscheid in Delft kreeg is inmiddels nuttig besteed aan nieuwe boeken zodat ik in de avonden ook voldoende te doen heb want internet hebben we nog niet....

1 Comments:

At 10:04 p.m., Blogger WoW!ter said...

Maar 's avonds moet je toch bloggen ;)

 

Een reactie posten

<< Home