woensdag, april 18, 2007

Cursus Stellent Essential Content Management Skills

De afgelopen twee dagen heb ik de cursus "Stellent Essential Content Management Skills" gevolgd in Reading (UK) bij de Oracle Univerisity. Veel geleerd wat ik al veel eerder had moeten weten met betrekking tot ons content management syteem. Ik heb nu een veel duidelijker en gedegenere beeld van het systeem. Misschien moeten we overwegen toch een aantal aanpassingen aan de huidige systeem te maken. Daarnaast helder en duidelijk uitgelegd gekregen hoe we met Workflow aan de slag kunnen, dat scheelt vast een hele hoop uitzoekwerk dat ik anders zelf had moeten doen. Tot slot nog met roles en profiles gespeeld: iets waar we ook nog steeds wat aan moeten verbeteren.
Reading is een zeer aangenaam stadje. Het hotel lag op loopafstand van het station. De kamer die ik toebedeeld kreeg viel wat tegen zeker toen ik de kamer van mijn collega zag. Gelukkig hebben ze me toen omgeboekt naar een betere kamer. Het hotel lag midden in de stad, vlak bij het Oracle winkelcentrum en een aantal zeer leuke eettentjes (eerste avond: old orleans, tweede avond

Labels: