maandag, september 15, 2008

Hoe overleef ik....

Hoe overleef ik zonder internet. Door de verhuizing naar Nijmegen heb ik door de week in mijn vrije tijd geen toegang tot internet meer: en dat is wennen. Ondanks het feit dat ik wel TV heb (zowel op mijn mobiel (ja ik ben een van die tien duizend early-adapters) als via digitene) heb ik toch het gevoel telkens iets te missen (het laatste nieuws, het weer (vrijdag ging ik dus ook onvoorbereid op de regen naar mijn werk en kwam doornat thuis) en vooral mijn mail.......
Aan de andere kant houd ik zo wel weer tijd over voor de meer belangrijkere dingen in het leven zoals daar zijn: de was, het huishouden, de ramen en de kinderen want die moeten door het gebrek aan internet ook bezig gehouden worden.
Gelukkig heb ik in de weekenden in Delft nog wel internet want ondanks het feit dat ik uit dienst ben bij de TUD heeft Ipact de stekker er nog niet uit getrokken.