dinsdag, juni 19, 2007

Hoe heet dat ook al weer...???

Hoe heet dat effect ook al weer dat als je een nieuwe auto gekocht hebt van een bepaald merk je ineens overal die auto's ziet? Ik kan er niet meer opkomen en in het boekje waar ik dacht dat het in stond kon ik het ook niet meer vinden. Waar het om gaat is dat ik last heb van dat effect...
vorige week tijdens de conferentie over de Digitale Bibliotheek werd duidelijk uitgelegd wat mashups waren, de dag daarop gaf een van mijn collega's een presentatie over mashups en gisteren kwam ik bij toeval op youtube een filmpje tegen over mashups....
overal mashups... nu nog de naam van dat effect weten te achterhalen. Wie het weet mag het me mailen.

2 Comments:

At 10:19 a.m., Anonymous Anoniem said...

Focussen?

 
At 12:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

serependity ?

Veerle

 

Een reactie posten

<< Home