vrijdag, september 28, 2007

Picnic 07

Net terug van mijn bezoek aan Picnic 07. Het was voor mij de eerste keer dat ik dit cross-media event bezocht en ik heb me kostelijk vermaakt.
In de ochtend heb ik de Play-track van de lezingen bezocht. Veel nieuwe ideeen over gaming gehoord. 's middags een zeer enerverende lezing over Identity 2.0
Ter ontspanning nog even mijn RFID in het theekopje in de spiegeltent gelegd. Dit koffiekopje las niet alleen je naam uit de chip maar gaf ook als een oracle aan wie je bent. Na het tonen van een aantal zinnen wie ik ben op basis van mijn zelf ingevoerde keywords geeft het kopje ook aan wie je bent volgens google. Een erg leuk idee! Van de lezingen zal ik later dit weekend nog even verslag doen... eerst even bijkomen van een bijeenkomst die me zeer goed bevallen is.