maandag, september 29, 2008

Foutje, oeps


Een van de nare dingen van verhuizen is dat je een nieuw telefoonnummer krijgt. Toen de KPN ons het nieuwe nummer toestuurde heb ik meteen via google gekeken of het ergens op het internet vermeld stond, daarna via de omgekeerde telefoongids gekeken van wie het telefoonnummer eerder geweest was, allebeide actie leverde geen verontrustende informatie. Daarna mijn dochters (9 en 13) het nummer uit het hoofd laten leren.

Vanmiddag ging om 15 uur de telefoon, mijn jongste dochter was nog niet thuis uit de basisschool. Een ietwat geirriteerde schooljuf deelde mijn echtgenoot mee dat onze dochter al 7 keer had moeten nablijven maar dat ze hem iedere keer smeerde naar huis. Voor de zekerheid vraagt mijn verbrouweerde echtgenoot nog een keer over welke dochter het precies gaat, waarop de juf aan de andere kant geirriteerd zegt: "Josephine" . Op het moment dat mijn man uitlegd dat hij welliswaar vader is van twee dochters maar dat geen van beide josephine heet komt mijn jongste via de achterdeur binnen. Op de vraag of alles goed gegaan is op school antwoord ze "tuurlijk". Verhuizen....

Labels: